Nuffnang Advertisement

Friday, January 28, 2011

Keahlian Gym - perlu ke?


2 minggu lepas ada seorang 'sales agent' dari True Fitness yang menghubungi saya untuk menyertai keahlian gym mereka. Maka saya pun bersetuju untuk menghadirkan diri ke True Fitness Giza Kota Damansara untuk mendapatkan lebih maklumat. Tujuan saya hanyalah untuk mendapatkan info sebelum membuat sebarang keputusan. Tapi biasalah, bila dah jumpa 'sales agent' ni beria-ialah dia nak saya membeli keahlian gym ni.

Yang kelakarnya, dia bukak gelanggang dengan package RM165 sebulan untuk 24 bulan. Ada 'membership fee' dalam RM600 kalau tak silap. Tapi dia offer untuk bagi 50% discount. So hari tu cuma bayar RM300 + yuran bulanan RM165. Bila saya buat degil tak nak 'sign up' hari tu, dia boleh offer nak 'waived' membership fee tu. Cuma bayar 'monthly' je. Saya masih lagi bertahan. Kali ni dia 'offer' pulak RM135 sebulan untuk 24 bulan. Katanya dia boleh daftarkan saya dibawah pakej pelajar.... hahhahh... nampak sangat yuran bulanan tu sebenarnya tak tetap. Boleh turun naik suka hati dia aje. Akhirnya saya cabut dari situ dan mendapat ilmu 'sales' yang baru...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...