Nuffnang Advertisement

Monday, June 13, 2011

Tonton Filem Komedi

Pepatah Inggeris mengatakan bahawa "Laughter Is The Best Medicine", atau dalam bahasa Malaysia "Ketawa Penawar Segala Duka".

Ketawa sebenarnya dapat mengurangkan tekanan dan membantu menenangkan minda. Aksi komedi membantu anda melupakan sebarang masalah dan membuat anda lebih tenang.

Komedi membuat fikiran anda sentiasa aktif dan menggalakkan pemikiran yang lebih kreatif. Sebenarnya amat sukar untuk menghasilkan komedi yang mampu membuat orang ketawa. Hanya mereka yang benar-benar kreatif dan berfikir di luar kotak mampu menghasilkan komedi yang berhemah.

Berikut adalah nama beberapa pelawak yang terkenal dengan aksi komedi mereka di Hollywood; Jim Carrey, Adam Sandler, Eddie Murphy, Mike Meyers, Owen Wilson, Jack Black, Chris Rock & Ron Schneider (sekadar menyebut beberapa nama).

Jadi apabila anda menghadapi sebarang tekanan atau masalah apa kata anda luangkan masa menonton Maharaja Lawak atau pergilah ke pawagam untuk menonton filem-filem komedi terkini. Antara filem-filem komedi terbaru adalah seperti:
  1. Kung Fu Panda 2
  2. Just Go With It
  3. Rango
  4. Mr Popper's Penguins


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...